“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 18 September 2013

Tentang KARNIVAL BUKU KEDAH 2013 ~ Bersama ANGKASAWAN NEGARA Ke-3...

Hai semua... Semekom... :)) Minta maap bebanyak laa... Agak lama plak siaran tertunda... Bz ngalahkan PM kononnye.... Ada ke yang dok menunggu entry baru keluar? Kalau bukan peminat yang tunggu mesti Secret Admire yang menyibok nak ambik tau hal kite kan? Kikikiki.... Wow... Rasa macam retis... Opppssss!!! (Mood bosan orang dok pantau2 tak bertempat... Huh!!!)

Guys!!! 1 - 7 September 2013, PPAK buat Karnival Buku Kedah 2013.... Syukur alhamdulillah... Mungkin tak sehebat event orang len, tetapi apa yang dijadualkan mostly berjalan dengan lancar seperti yang telah direncanakan... Dan, saya pukoi borong jadi emcee sepanjang 7 hari Karnival tersebut... Pagi petang... Cuti pun mai jugak... Jenuh claim cuti ganti lepas ni... Tamak kan??? Waaaaa..... Mau pigi HOLIDAY mana lepas ni? Uhuk!!!!

Dan... Mesti ada yang tertanya2 seperti saya.... Siapa lak ANGKASAWAN KE-3 ni kan? Nama dia... Saudara Awang Shahrizan Awang Abu Bakar... Orang SARAWAK... Muda lagi... Same age with adik saya Aton... Sebut dia muda sebab saya dah tua... Tapi awet muda... Kikiki... Saja laaaa masuk bakul angkat sendiri... Akak kasi panas lagi dek non... :P
















































































Paling Best dan macam lawak bila lappy saya ngan AWANG SHAHRIZAN ni... Sama.... Sama kale... Sama jenih.... Tapi dok pantau2 lappy dia... Lappy saya segak lagi laa... Sebab penjagaan yang baik kot... Hihihihi.... Lagipun, saya jaga elok sebab ni lappy yang saya dapat hadiah sempena birthday saya... dan jugak sebab saya sambung study PhD kot.... Saya anggap macam tu laa... Senang nak carry pi mana2.... 


















































































Kena marah sebab gambar kat atas ni ja... Tak dak apa sangat pun... Sekadar bergambar sesi bersama peminat... Walaupun kadang2 kita bukan minat sangat... Cuma kita menghargai apa yang kita boleh buat kan? So, masalah kecik ja nih... Tak dak apa2 pun.... 

Ok... Banyak lagi nak update... Tapi curi2 masa.... So far, alhamdulillah... Dah lepas sikit seksa2 keja ni.... Audit Dalaman settle... Karnival Buku settle... Pertandingan Cerita2 Rakyat.... Sekarang tengah berjalan Audit Surveillance... Alhamdulillah department saya dah settle... Amat berterima kasih buat anak2 buah a.k.a staff2 saya yang telah bertungkus lumus buat persediaan sebaik mungkin untuk unit kami.... Sekalipun saya ni boss kecik yang berbadan besar... Tapi saya tetap gembira dengan komitmen yang diberikan kepada saya dalam membantu memberikan perkhidmatan terbaik buat pengguna perpustakaan di UNIT RUJUKAN.... Amin......

Paling best... Keje sekolah yang perlu submit tertunda2 dah selamat submit... Tunggu SV saya untuk membuat semakan dan komentar.... Berazam nak pulun sikit sem ni... Ni dah masuk sem ke 5... No 5 kegemaran saya.... Mudah2an dipermudahkan hendaknya.... Amin......

Nanti celoteh lagi... Tak larat.... Nak prepare checklist pakaian dan peralatan untuk ke SPASM '13 di Shah Alam Selangor lak.... Nanti ada masa update lagi.... Gambaq berkenjah.... !!!! Hihihihi....


No comments: