“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 29 September 2013

Happy BIRTHDAY To My LITTLE ZARA....

Fuh Fuh Fuh... Besawang jugak belog nih... Baru ja cuci.... :P Cepatnya sawang naek... Actelly, nak upload cerita lain... Cerita tentang Karnival Buku Kedah 2013 pun tak abeh lagi... Cerita SPASM pun tak story lagi... Tapi dah insert kisah anakanda kesayangan saya ni terlebih dahulu.... Haaa memang!!! Dah setahun pada 23/09/2013 yang lalu... Tapi saya dan family tak sempat... 23hb tu baru bertolak balik ke AS... Malam buta baru sampai umah... Letih giler... Esoknya tido sampai cerah.... Dah tu 24 dan 25 keja... Siap ada meeting plus2 lagi nak prepare keje baru lak... Huh... Bz woman beb!!! Auuuuchhhh!!!!

Dan cuti Jumaat & Sabtu baru berkesempatan nak jumpa anakanda tersayang... So seperti dirancang, lepas 2 hari settle hal nak beli hadiah kat si kecik ni... Kami decide belikan motor yang pakai batery kat dia... Leh naik sampai umoq 5-6 tahun... Kalau tak rosak dan badan tak gemok sangat... Kalau tidak... Tengoklah sampai mana jangka hayat dia... Kihkihkihkih.....

Dan... Tadaaaaaa.... Sekalipun tak meriah sambutan macam orang lain... Tetap hari ni sangat istimewa di hati saya... Cik ZARA BATRISYA.... Kena ingat sampai bila2 yang ada insan2 yang sangat sayangkan kamuuuuuu.... Mmmuaaahhhh!!! Peluk cium dari Maklong buat little ZARA.....

So... Hepy Birthday to my sweet ZARA BATRISYA.... Sebenarnya dia celebrate ngan Makngah dia sama.... Buat 2 dalam 1... Tu yang Makngah dia pakai Mahkota bagai.... Over dari ZARA... Bluwekkkkkk!!!!!! Ape2 pun TQ sebab sponsored semua ni... Kami mai makan ja.... Hahahahah..... :P Hepy Birthday jugak to ATON a.k.a Maizatul Miza Mohd Disa.....
















































































































































































Tadaaaa... Menu2 yang ZARA tak leh makan... Tapi mujur jugak dia sangat behave... Saya bagi timun ja... Ada laa 2 keping dia dok kunyah... Sian ZARA... Tapi ZARA dan makan nasi sebelum sampai sini... Dan ni menu yang kami order... Ada lagi tambahan sup ekor dan sup daging... Tak dak dalam camera ni.. So sangat malas nak godek2 camera lain... Ni pun bekenjah kan???? Lokasi kejadian ialah... Restoran Nelayan Kuala Juru, Pulau Pinang... Kalau ditanya sedap ka dak... Saya nak jawab so-so lah... Sebabnya saya lebih suka tempat yang modern tapi simple... Hihihi... Belagak nampak.... Ni pun orang belanja... Banyak cakap laaa pulak.... Ok... Kami dah selamat menjamu selera... Yang sedang membaca ni.. Selamat menjamu mata... Kihkihkih.....












































































































No comments: