“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 11 August 2013

Salam AIDILFITRI 1434H ~ Entry Pelbagai... :)

Alhamdulillah.... Syawal kembali menjengah... Maknanya masih ada lagi syawal untuk saya raikan.... :) Dan kali ni keluarga kami bertambah seorang ahli baru... Anakanda ZARA BATRISYA yang sangat disayangi... Makin hari makin nakal... Makin pintar... Makin manja.... Dan makin kurus... Hahahaha.... Syukur alhamdulillah... Dialah pengarang jantung saya... Yang menjadikan hari2 saya selama 8 hari ni penat dengan kaletahnya.... Sakit telinga dengar tangisannya... Lenguh seluruh badan... Tido tak nyenyak... Hahaha... Segalanya.... Tapi dialah yang memberikan kekuatan... Mengajar saya erti tak banyak membebel... Melupakan sedikit tentang hal2 yang remeh... Tapi, dia jugaklah yang membuatkan saya tak sentuh keje sekolah saya... Janji ngan SV nak submit before raya... Tapi janji saya tak terkota... Maaf SVs... Huhuhuhu.... 

Dah syawal yang ke 4 hari ni... Supposed Ramadhan kali ni saya plan nak update juadah menu berbuka puasa... Tapi sampai last entry yang sebelum ni jer lah... Mood nak update dah basi... Kueh raya pun tak sempat nak snap... Sempat snap ketupat jer... Itupun selepas anakanda kesayangan tido... Malam baru balut ketupat....

Selamat Hari Raya semua.... Nak cite satu persatu tentang gambar2 kat bawah ni... Rasa macam tak tau nak story apa.... Tapi hari2 saya mungkin tak semeriah orang lain... Beraya sana sini... Saya banyak lepak habiskan masa kat umah... Saya nak jugak jadi macam orang lain... Ke sana sini... Cuma masanya tak muncul2... Kesian saya... Kesian pada diri sendiri... Sometimes rasa macam tak de life macam orang lain... Tapi Alhamdulillah... Semakin hari saya semakin kuat... Inshaa Allah....

Mood: Simpan semangat nak keje dan study betul2... Mungkin suatu hari nanti saya akan lebih bergembira dari orang lain... Ape2 pun... Raise for the PhD future... Lepas tu, mungkin Allah akan membentangkan seluas2nya jalan untuk saya... Semua orang mengharapkan yang terbaik dalam hidup kan... Begitu juga dengan saya... Amin.... Sebab cara kebahagiaan yang Allah bagi tak sama untuk setiap insan.... :)

No design card raya... Sebab tak sempat... So, SELAMAT HARI RAYA... Maaf ZAHIR & BATIN..... :)


































































































































No comments: