“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 18 August 2013

My PhD Result ~ Semester 04

Syukur ALHAMDULILLAH... Sekalipun macam terasa lambat jer masa berlalu dalam pengajian saya... Tapi ianya tetap bergerak.... Terima kasih kepada SV's yang banyak menyokong saya dan individu perseorangan lain yang turut support saya dari belakang... Terima kasih jugak pada semua yang terlibat dalam perjuangan saya untuk pengajian saya pada tahap ni... Terima kasih atas tekanan yang diberikan yang adakalanya menjatuh dan membuat saya bangun atas segala yang datang bertubi2.....

Kadang2 saya seperti kura2... Yang terlalu perlahan berjalan... Dan saya akur, perjalanan kita bukanlah sama... Ada yang cepat... Ada yang perlahan... Dan saya? Masih di perantaraan... Moga Allah membeli laluan mudah kepada perjuangan saya kali ni... Amin.....


No comments: