“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 17 August 2013

Diri SAYA & Tentang Perasmian UTC Kedah

Nak story... Rasa macam nak story macam2 di tika dan saat ni... Tapi dalam masa yang sama... Nak jugak cite tentang hal berkaitan dengan perasmian UTC... Sapa yang gugel dan rajin baca... Sila baca... Sapa yang nak tengok gambaq saja pun... Amatlah dialu-alukan.... :)

Baru2 ni... Mulai 15hb, saya dah kembali melakukan rutin saya kembali attend erobic kelas... 1st day macam occay... 2nd day, abeh semua urat sakit... Rupanya, ditambah pulak dengan 1st day PMS saya yang sangat teruk... Malamnya berguling2 saya atas katil... Rasa macam kalau boleh ditanggalkan sementara perut dan pinggang saya, nak jer saya letak di sebelah... Alhamdulillah... Tu lah keistimewaan menjadi seorang pompuan yang kesakitannya tak dapat dirasai oleh lelaki... Hikhikhik... Tapi ayaq mata saya jatuh gak lah menahan sakit.. Mungkin sebab akibat erobic sama... Segala urat saraf saya sedang berbalah sesama sendiri.... Huhuhuhu...

Esok... Ahad, 18/08/2013, saya akan kembali bersama dengan anakanda saya ni... Seminggu jugaklah... Lepas tu kena send kat Maktok sana lak sebab Maktok sini nak ke Putrajaya dan time saya keje tak dak sapa leh jaga dia.... Nak ponteng keja tak leh... Akan bz sampai penghujung bulan 9 nanti... Adeh... Jenuh saya... Tak menang tangan... Macam2 dok fikiaq dalam kepala ni... Nak kena handle macam2... Kat ofis lak... Macam rasa seolah2 jadi menteri... Meeting sepanjang masa... Hahaha... Lepas meeting.. Meeting lagi.... Tapi alhamdulillah... Maknanya, saya tak lah fikir perkara yang remeh2... Nak kecik hati dalam hal yang memang sepatutnya kecik hati tapi tak leh laaa.... Dah umo 35 dah wei.... Tak dak sapa nak heran... Tak dak sapa nak peduli.... Huhuhuhu....

Dok tingat zaman2 dulu... Dok becinta bagai... Betoi cakap Abg Lan... Orang lelaki Melayu kalau masa mula becinta, ajak pi mana pun pi... Tak kira penat macam mana pun pi jugak.... Lepas lama2 tak dak lah... Time dia cakap macam tu, saya tergelak jugak... Tapi, dalam hati kalau laaa hati ni ada kepala nak angguk2, mesti laju ja kepala hati saya sedang mengangguk... Hihihi... Sedih jugak... Semakin lama, semakin jauh... Macam tak wujud... Sekalipun saya nak cuba buang perasaan tu, nak jadi macam best ja bila benda tu jadi kat diri sendiri, tapi senyuman yang terukir tu kadang2 meninggalkan kesakitan dan parut yang amat dalam.... 

Mujur ada budak kecik ni... At least, kesedihan saya terlindung dengan keletah dia... Supaya dapat menutup kesedihan saya... Bila malam, biarlah air mata ni jatuh semasa memeluknya di kala lena dibuai mimpi... Sekurang2nya, masih ada insan bernyawa yang menemani saya meskipun ianya terlalu kecil untuk mengerti isi hati saya... Alhamdulillah... Allah pinjamkan dia buat saya untuk mengisi saat2 kesunyian saya... Mungkin tak sepatutnya saya storykan di sini... Tapi inilah ruang untuk saya meluahkan segalanya.... 

Occay, welcome home my dear mucuk ZARA BATRISYA.... Mmmmuuaaahhhh!!!



















Sorry, beg raya saya sedang interframe... Time ni kami lepak2 kat office... Tarikh pelancaran UTC Kedah ni ialah pada 16 Ogos 2013... Library actually pada mulanya nak involve jugak dalam building UTC tu... Tapi disebabkan out of budget, so Pengarah menarik diri dengan rasminya... Lagipun, building library hanya seberang jalan ja dengan UTC tu.. Buat apa nak membazirkan?

Semua officer PPAK diberi invitation card... Tapi saya malas nak guna... Kami kebanyakan lepak di dalam pagar kawasan lebry jer sebab stage dia memang dekat parking pegawai... Kihkihkih... Dok bawah bumbung jugak... Cuma seat tak dak... Sila berdiri.... Hahahah...










































































































































































Ok... Makcik2 ni pulun jugak nak bergambar lepas majlis.... Tapi tak de lah over2 kan? Frust sikit sebab tak dapat tengok DS Rosmah Mansor depan2... Agaknya dia rest kat Holiday Villa jer... Sebab pagi tu ada majlis FELDA di Pendang dan malamya plak kat SP... So, maybe dia rest....

Ok.... Meh tengok gambar2 yang sempat saya snap using camera biasa ja.... Malaih nak galaih D90... Malas jugak nak edit2 gambar ni... So asal kuar dari camera... Muehehehehe..... Lawa dan comey dak Kak Ton dan kawan2.... Weeewitttttt!!!!!!!!!

































































































































































P/S: Datuk Haji Fadzilah Kamsah selalu pesan untuk selalu cuba memaafkan orang... Saya cuma ingin terlebih dahulu memaafkan diri saya sendiri atas kesilapan saya sebelum memaafkan insan2 sekeliling saya.... Manalah tau, tahun ini tahun terakhir untuk saya... Tahun2 depan ntah ada atau tak de lagi... Tak tau setakat mana coretan saya dalam ruangan ni... Kan?

No comments: