“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 8 August 2011

Menu BerBUKA 8 RAMADHAN.....

Alhamdulillah... Masih lagi dapat menjalani ibadah puasa sebaik mungkin... Telah melepasi hari yang ke-8... Dan menu ramadhan semakin hari... Semakin tak tau apa yang patut makan... :)... Dah age2 macam ni... Tak sekuat time muda2 dulu lagi... Nak makan pun tak berapa upaya... Kadang2... Nasi yang dijamah pun sukar sangat nak telan.... Kalau mak masak pun... Kadang2 tak habis pun... Nak ulang2 makan tak leh pulak kan??? So, menu hari ni... Sekadar, membeli juadah yang sedia ada jer... Ringkas.... Tapi alhamdulillah.... Kenyang... Hehehehehehe......


Oklah.... Sampai sini dulu... Nanti update lagi.... Tak de story2 yang panas pun... Kecuali keadaan cuaca yang memang sangat2 panas.... Tak de lagi istilah leh tarik selimut sampai ke pagi.... Lepas sahur je.. Rugi kalau tido sebab banyak kerja yang boleh settle time tu... Sementara mak berjemaah Subuh di Surau... Saya pulak, bz membantu keje2 umah yang patut sebelum meneruskan keje2 yang lebih profesional... Heheh.. Yer ker profesional??? :P


Alhamdulillah.... Hari ni dah dapat offer letter rasmi dari IPSIS, UiTM.... Dan mulai September nanti, saya akan meneruskan pengajian saya ke peringkat seterusnya... dan mungkin lebih memerlukan komitmen yang tinggi dari semua sudut berbanding pengajian saya di peringkat MASTERs sebelum ni... Hujung minggu ni saya akan mula mendaftar dan kembali semula menjadi seorang yang berstatus PELAJAR SEPENUH MASA... Ape2 pun... Bidang kepustakawanan saya masih diteruskan seperti biasa... Sebab.. peluang saya masih belum ada untuk ke arena yang lain... Saya tahu... Tak kan ada semua yang berpuas hati atau senang hati melihat keadaan kita... Namun, saya mengharapkan agar saya jauh dari tanggapan2 seumpama itu... Dan terima kasih kepada yang menyokong dan memberi kata2 semangat buat saya, terutamanya CH, family dan kawan2.... InsyaALLAH... Saya akan memberikan komitmen yang terbaik dan mengikut kemampuan dan daya saya... Amin... Esok, 9hb... Selamat berpuasa untuk hari yang ke-9..... :)












No comments: