“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 21 August 2011

Menu BerBUKA 20 RAMADHAN.....

Hari ni sangat penat.... Macam2 aktiviti ada yang kena buat... Paling best cuci 4 akuarium kat umah.... Opss... Upah anak jiran... Hehehe... Rajin tak saya??? Tapi saya tolong2 jugaklah untuk tutup dan buka paip, tekan plug and etc... Tapi kan... Paling banyak sekali ialah.... Menjadi mandor menyuruh itu ini... Kekekeke... Senang... Senang keje....

















So, bila dah sangat penat... Tak de agenda masak memasak... Petang tu, kuar ngan mak beli nasi ayam jer... Beli murtabak, sate... Dan dapat free dari Eimien roti jala kuah daging... Semerbak bau dia menumis gulai masa tengah hari kat umah tu... Tu yang pakai order jer tu... Air lupa snap kan?? Wahahahaha... Air pun free... Rezeki bulan puasa....


Puasa dan time berbuka, sangat sunyi... Selalunya cuma ada saya, mak dan eimien ja... Ikhmal balik lambat lagi... Dan, rindu arwah ayah... Nape yer, setiap kali berbicara tentang arwah ayah, air mata ni sangat mudah bergennag kat kelopak mata ni... Tahun ni... Tahun ke-6 menyambut AidilFitri tanpanya... Sangat cepat masa berlalu... Walaupun dah lama... Kehadirannya masih terasa... Moga AYAH berbahagia di alamnya.... Amin... Al-Fatihah....

No comments: