“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 3 August 2011

Menu BerBUKA 3 RAMADHAN.....

Juadah hari ke-3, hanya saya dan mak jer... Tapi juadah kami mewah sangat hari ni... Mewah dengan buah-buahan.... Kawan saya, Lin datang umah memberi buah moktan... Saya pulak, rajin mengupasnya masuk dalam mangkuk dan sejukkan dalam peti sejuk... Konon2 desert lah kan?? Dan air minuman lak, hasil jualan kat PARAM yang diniagakan oleh adik saya Aton... Bubur lambuk, orang surau bagi, cucur pisang dan ubi, pisang orang bagi dan ubi lebihan beli kat cameron dulu.... Semua masak sendiri... Alhamdulillah... Dan kurma pulak ada yang dari ofis... Ada jugak dari pemberian Datuk Mukhriz... Sekian dulu....



















No comments: