“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 6 October 2018

Tentang HOLIDAY Planning


Actually, saya sebenaqnya cuti hari ni plan nak ambik barang kat ofis... Pagi2 awai mangket dengan semangat jam 5 am.... Cuci kain, pastu jenguk kat luar tengok2 keta iols kena block ngan Encik KEMBOSS keta Ikhmal... So, semangat down.... Nak gerak.... Alamatnya mimpi laa... Sebab semalam dia balik lewat dah tgk muvie... Hahaha....

So hari ni pun, mak keluar pi umah anak menakan dia, Aton ke KL so tinggailaa makchik mereput ni sorang2 kat umah... So sila mereput ok.... So, lepas buat keja part time tenyeh laptop... Iols memang pantang kalau laptop tu meretang, berabuk dan sewaktu dengannya ok... So, cuci laa mana2 yang patut.... So seharian hari ni berdepan dengan laptop... Maka, masa tu berlalu terlalu singkat dan ditambah dengan gosip liar bersama kengkawan skolah rendah dulu... Geng2 bijak ok... Kahkahkah....

Sambil2 tu dok baca blog orang dan apdet serta kemaskini itinerary percutian hujung minggu depan... Ehhh Bukan ujung minggu.. Khamis dah nak bercuti dah... Rabu tu nak bertolak ke destinasi dan seterusnya ke satu destinasi lagi... Hampa paham ka??? Buat2 paham jaa laa no.....

Ok... Boh gambaq dua beradik ni sebab tak dak gambaq iols hari ni... Pakai baju KELAWAQ ja seharian kat umah.... Pasai tu laa tak dak sapa berkenan... Kehkehkeh....

Ok.. Kalau rajen nanti iols akan apdet setiap hari masa percutian tu... Kali ni jadi pemegang waze ja laa maklumlaa dah senior...

Ok mak ajak makan nasik dah... Babai....

No comments: