“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 27 January 2017

Korea TRIP ~ 22nd APRIL 2016

Ok.. Yang sebenarnya saya plan 3 hari bercuti ni nak masukkan entry2 trip Korea saya yang dah lama terbengkalai since April last year... Haha.. Ingat dah akan berkubur dah ni... Tapi tetap nak jugak masukkan dalam ni... Moga2.. Bulehlah tengok2 balik di usia2 yang mungkin tak tau bila leh jejakkan kaki ke Korea lagi.. Atau pun.... Kalau ada rezeki, tak tau laa tahun bila lagi kan????

Gambaq memang banyak.. Tapi tak leh laa nak letak semua kan? So, pilih2 ja laa mana2 yang bernasib baik nak masukkan ke dalam ni... Trip kami asainya 5 orang yang dah kami plan sejak Julai 2015 lagi.. Makna kata kami beli tiket time tu laaa.. Lepas tu dah dekat2 nak fly baru pilih dan decide hostel, itenary dan sebagainya...

Korea.. Bukanlah satu tempat idaman saya.. Saya bukan minat cite Korea.. Kisah Runningman yang orang tergila2 nak tengok pun bukan menjadi kegemaran saya... Tapi sebab time tu Norli ajak join sekali... Saya pun join jer laaa.... Tak pe.. Dapat tengok tempat orang dan dapat kenai kenalan baru.. Oklah kan????

At last saya dan adik saya Aton plan nak ke KL dengan naik ETS.. Lagipun kami belum pernah try naik ETS lagi... Saja laaa kan????

Jom tengok gambaq2 kami... Gambaq2 tak susun betoi2... Tapi semuanya berlaku dalam satu hari laa.. Dari AS, saya pi KL stay umah Norli beberapa jam.. Sebelum kami ke KLIA 2 untuk terbang ke Seoul....


STORYBOARD 
Perjalanan dari KLIA 2 menuju ke Seoul International Airport Korea dan terus ke Busan... Hari yang sangat2 meletihkan sebab pakat2 usung beg dan jalan2 saja... In shaa Allah, esok akan memulakan perjalanan ke beberapa destinasi yang telah disusun atur...


Doakan perjalanan kami diberikan kemudahan dan sentiasa berada dalam rahmat Allah SWT... Amin...

























































































































































































































































































No comments: