“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 1 June 2016

Lang Tengah Island, Sari Pacifica Resort TERENGGANU...

Ohhh... Meriah dak?............. Entry lama ni... Mac hari tu... Bertolak dari Alor Setar dengan bas yang disewa khas jam 10 malam macam tu lah.... Date 16 Mac... Hahahaha... Lama dah kan? Dan kami stay sana sampai check out 19 Mac... Actually, saya, mak dan Kaklong sorang member ofis ni saja menempek join group adek saya ATON untuk ke pulau ni... Lama tak ber blup2 kan? Hahaha.... Macam laaa bijak sangat nak berenang2... Tapi oklah... Walaupun saya kat sana time demam yang teruk... 

Perjalanan ok2 ja... Sebab malam bertolak tu demam, jadi lena je laa sepanjang perjalanan ke sana... Sebelum ni, saya pernah jugak ke Redang, Tioman, Pangkor... Langkawi dan Penang kena tolak ke tepi sebab environment tak sama...

Tapi, honestly, dalam banyak2 pulau yang saya pi tu, paling win sekali ialah di Redang laa... Sebab time tu maybe age muda lagi... Semangat juang masih tinggi... Dan paling best sebab dengan kawan2 yang kepala gila2 jugak.... Dan kali ni.. Age pun dah luar biasa sangat... Tak bopa nak kena gu sangat orang kata... Just follow ja... Tapi tu lah... Hakak demam lah pulok.... Kikikiki............

Nak cite satu2 ikut gambar tu macam dah tak nak buleh sangat.... Ni pun taip entry ni sebab time nak balik keje dah ni... Abeh dah time ofis hour... Maklumlah... Bz memanjang kan!!! Konon!!!... So, layan jelah gamba2 yang adakalanya buleh tahan... Adakalanya macam gambaq laki mati pun ada... Walaupun memang confirm laki dah arwah... Hahaha... Mereben....

Ok.... Nanti kalau rajin kita buat entry pasai cite lain yang lebih best lagi... Destinasi jauh sikit dari Mesia.... Tak dan lagi aiiii.... Adeihhhh.......... Mood segan macam2.. Serba serbi malas... Kikikiki....

K... Kalau ada typing error... Sila buat2 faham ja laaa naaa......... Ehhh sebelum lupa... Nak sampai ke Pulau tu jer... Kena rabat 3 kali boat kot... Panjat tebing titi lak tu... Lenguh badan hakak tau... Tapi, snorkeling memang bawak ke Redang jugak... Ohhh... Rindunya saya pada kenangan dengan kawan2 di sana... Dah 6 tahun berlalu... Ok... Tetiba ingatan saya melayang ntah ke mana2... Banyaknya kenangan time tu... Babai... Nak balik umah dah.....















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































No comments: