“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 19 October 2015

JOM Laaa Pulun STUDY....

Dok dengki ngan orang len ni... Kasaq dak perkataan dengki tu? Dengan macam ayat2 syaiton yang direjam kan? Tapi sebenaqnya kalau bahasa lembut sikit orang sebut jeles... Tengok orang dok mula konvo pakai topi bulat... Hati dah berbunga2... Tapi hakikatnya malas yakmat.... Macam2 dah buat nak naikkan peningkatan kendiri... Dalam bilik ada macam2... Tu pun semangat dok hilang macam tu ja laaa... Tak tau pi mana semangat yang tak pernah kunjung tiba ni... Na haaaiiii.... Beli lagi benda baru.... :P



















Alhamdulillah.... After 2 times G DEX mai hantaq kat umah tak dak sapa pick up... Hari ni pick up sendiri laaa kat tempat courier service tu... Balik2 pasang teruih... La ni semua nak yang portable2 dan mudah ja nak angkat ke mana2... Padan laa ngan umah sempit kan? Jadi laaa... Harap2 lepas ni semangat baru mai laa dan tak malas2 lagi na... Cheh!!!! Biaq betoi???

























































Dan... Tadaaaaaaa.... Beli meja portable ni... Easy Home nama dia... Free 4 kosi kecik... Siap leh bawak pi kelah2 lagi.... Teruih bukak dan hapdet belog!!!! K... Nak mandi dah... Dok sorang2 kat umah nak buat apa laaa lagi... Makan... Tengok TV... Tidoq... Dan haihhh mulalah buat keje skolah Cik M aiiiii.....

No comments: