“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 9 April 2014

Kuatkan SEMANGAT Semarakkan TEKAD

Bukan senang nak mulakan sesuatu yang kita belum biasa... Bukan mudah nak mengumpul kekuatan yang telah mula hilang sikit2... Bukan senang nak buat seperti yang kita nak kan dalam hidup... Adakalanya berjaya dengan cemerlang dan adakalanya... Tidak nampak jalan KEJAYAAN tersebut... Atau lebih senang dibicarakan ianya lupus satu persatu....

Hanya satu yang saya pinta... Berikan saya kebahagiaan hati... Ketenangan jiwa... Kecekalan iman... Dan belajar untuk terus hidup berdikari... Masanya belum jauh meninggalkan kita... Masanya bijak2 saja beredar mengikut putaran waktu... Dan kita juga perlu mahir menanganinya perlahan-lahan....

To LOVE.... Everyday I LOVE U..... :')






To my little SWEETIE.... Maklong sayang ZARA ketat2.... Lagu apa yang berkumandang dalam radio ni??... Sedih sunggoh... Lalu si penaip keyboard ni mula mengesat air mata yang jatuh.... Please be STRONG dear..... Hidup baru nak bermula.... Sesaat... Seminit... Sejam... Sehari... Seminggu... Sebulan... Setahun...

No comments: