“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 28 April 2014

APRIL Yang BZ Menggila !!!

Assalammualaikum semua....

Nama saya ZARA HUMAIRA... Tapi Maklong nak pangge saya MEERA.... Dan kawan2 Maklong ada yang suggest pangge saya MAYRA.... :) Abi saya cakap lepas ni tak leh pangge kakak saya ZARA lagi... Sebab nama saya pun di depannya ZARA jugak... Nanti akan confuse... Maklong tu degil... Dia pangge jugak ZARA kat kakak saya... Tapi Maklong pun tak sempat nak gomoi2 saya sangat... Sebab Maklong saya asyik ngan kakak jer... Mesti semua kenal kan kakak KOKO kesayangan Maklong saya tu??... 

***

The real of story....
April ini... April yang sangat mencabar kewibawaan... Alhamdulillah... Walau macam2 hal suka duka... Tetapi April ni jugaklah yang menjadikan saya seorang insan yang sangat tabah... Sangat teruji dengan pembahagian masa... Dan sangat pakar membina kerjaya... Sekalipun di penghujungnya dan di saat2 keseorangan ada lelehan air mata yang menyambut di kala insan lain sedang lena dibuai mimpi dalam ketenangan hidup...

Macam2 yang hendak diceritakan... Apakan daya... Masa belum mengizinkan... Inshaa Allah... Saya pasti akan melewati lagi ruangan titipan hati saya ini... Selamat malam semua... Selamat berjuang.... :')

My lil ZARA HUMAIRA ~ 9 days ~ 26 April 2014
Oh yaaa... Masa hari lahir saya yang ke 10... Berat saya dah cecah 3.64kg... Hihihi... Montel kan saya ni? 

No comments: