“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 9 June 2013

Saya Dah L U L U S ~ Alhamdulillah.... :)

Hai June 2013.....

Belum rasa nak UPDATE meskipun banyak entry yang masih rapi tersimpan dalam folder... Di sebabkan lappy 1 ada di umah... Lappy 2 warded.... Dan lappy 3 bawak mai ofis.... (Macam kaya kan? Tapi lappy 1 ja duit sendiri... Kedua dan ketiga hadiah orang bagi.. :P)... Cuma hari ni terpanggil pulak nak update entry... Gambaq kat bawah ni, me & my lil ZARA... Gambar snap dari henpon cokia tak bayar lagi kat tuan yang tulong beli... Kekekeke... Gambar ni dalam keta odw nak ke kenduri... Tapi sebenarnya tak dak kaitan dengan TAJUK entry kat ataih tu.... :P


Alhamdulillah....... Saya tak sangka dapat result seawal ni.... Tapi syukur sangat2 sebab Allah dah makbulkan doa dan usaha saya.... Akhirnya saya lulus jugak.... Moga Allah permudahkan perjalanan hidup saya selepas semua yang saya lalui selama ni.... Saya sangat bersyukur... Walaupun pada awalnya macam2 yang terpaksa saya tanggung... Benarlah... Setiap usaha itu pasti mendapat balasannya.... Kan? Alhamdulillah...... 

P/S: Terima kasih semua... Terima kasih pada yang memberi semangat dan menyokong saya.... Dan, TERIMA KASIH jugak pada yang menyekat rezeki periuk nasi saya.... Moga kita semua tau akan KARMA tersebut... (Bukan berdendam.... Tetapi itukan janji ALLAH....)



No comments: