“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 10 June 2013

RESTORAN BUNGA NAGA Dah Ada Di ALOQ SETAQ?

Alhamdulillah... Sempat jugak saya mencuri masa jengah untuk update this entry.... Sebelum tu, malam tadi betongkoih lomoih menepung ayaq yang masuk dalam porch, kemudian mengalir ke lebih separuh di ruang tamu, dapur mandi banjir dan bilik tengah ntah kot mana lelehan air ada... Dan... Tahniah... Sakit pinggang menerjah... Huwaaaaa... Nak mangkit pagi tadi mengeliat laa sikit... Tapi ibarat macam erobic la kan? Hehehehe... Exercise... Haaa... Tu laaa... nak sangat hujan turun... Ambik... Allah bagi package... Hihihi... Syukur Alhamdulillah... Ada lagi orang lain yang lebih teruk dari kita....

Ok bersambung tentang cite makan kat Restoran ni... Saya terbaca dalam FB sebenarnya tapi tak sure dari sapa punya link... Dok heran katanya ada restoran ni area Mergong... Tapi tak tau kat mana... Tanya punya tanya at last dapat lah jawapan lokasinya kat mana... Dan... Tadaaaaa.... Kami ke sini sebagai food tester yang kena bayar... Masa pi tu, kamilah pengunjung yang ada di situ.... Tak dak sapa... Mungkin sebab baru bukak kan? Orang tak banyak tau... Lagipun lokasinya di hujung sikit... So, tak dak orang... Tapi, memang disarankan supaya join dan makan kat sini... Sedap... Dan menyelerakan... Sedap baq hang..... :)


























































































































































































































No comments: