“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 24 December 2018

2018 Yang Bakal Ditinggalkan....


Bismillahirrahmanirrahim....

Oh ya? Gambar di atas... Gambar anak sulung saya yang create finger bear tu... Sebenarnya letak kat jari tapi Maklong dia ubah letak kat pensil... Cute kan???

Nak story sikit, plan lepas balik dari Terengganu masa bulan 10 hari nak apdet kisah percutian tu... Tapi tak apdet... Pastu bercuti lagi Peang, di Langkawi... Tak apdet jugak... Kuasa FB laa ni... Semua nak apdet dalam tu... Nak kata kekangan masa sangat tu... Tak laa jugak... Mungkin la ni banyak berehat dari menaip.... Hahahaha... Dalam FB tekan dengan jai jer terus masuk... Tapi dalam blog ni, perlukan penelitian dan jalan penceritaan... So lama2 terkubur begitu saja... Harap tahun 2019 ni nanti.. Rajin2 laa... Sebab banyak lagi tempat yang nak dilawati... Inshaa Allah.....

Selamat tinggal 2018... Banyak kenangan pahit manis, suka duka, ceria hiba.... Dan selamat datang 2019 yang diharapkan lebih indah, bermakna, ceria dan penuh hal yang manis2 dah laaa....

Ada kenangan yang masih terpahat kuat di ingatan... Dan ada jugak yang terus tak ingat apa2... Tapi 2018, banyak perkara yang dah boleh moved on... Alhamdulillah.......

Syukran....

2 comments:

Siti Yang Menaip said...

cepat masa berlalu. dah nak 2019. salam tahun baru..

Unknown said...

Happy New Year jugak.....