“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 5 February 2018

When You LOVE Ur SHELF

Sejak semalam lagi, after balik dari keja rasa letih sangat.. Sedangkan apa laa sangat dengan tugasan keje di pejabat yang dok di gedung ilmu tak perlu berpanasan macam orang lain... Tapi letih sangat.. Perlu additional supplement lagi agaknya...

Pagi tadi, sampai ofis awal dari kebiasaan... 7.50 am dah sampai... Slalu on d dot kol 8 atau kadang2 terlebih.. Hahaha... Sorry bos.... 

Rasa macam dalam mata ada bintang2 berkerdipan... Peluh mula mengalir lesu, rasa panas... Dok fikir, kalau gagah jugak keluar pi makan, takut rebah satgi.. Jenuh pulak orang nak kena usung dugong ni.... Hahahaha....




But, today ALHAMDULILLAH..... Berjaya jugak siapkan susunan terperinci rak.. Dah masuk bulan kedua baru settle... Siap tampal ke rak... Tu lah, bila rak kemas rasa kepala yang berserabut pun hilang kesesakan dia.... Ehh... Apalah yang nak diserabutkan sangat....

No comments: