“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 7 July 2015

Bercuti PRA RAYA !!

Biasalah saya ni... Sangat sinonim dengan kes mata macam ni... Sakit weih... Nak tengok cahaya pun tak boleh.. Naseb baik pandai menaip kat keyboard ni without tengok skrin... Kan??? Cewah... Mau tidaknya... Cik M ngan komputer mana leh dipisahkan... Kihkihkih..... Tu pun... Tak laaa sukses sangat dalam pelajaran... Minciiii!!!!












































Okeh!!... Sat ja kan dah masuk hari ke 20 berpuasa... Cepatnya masa berlalu.. Berat turun dak?? Wajib laa turun.. Makan time bukak posa x lalu.. Sahur lagi laa... Baju abeh longgaq... Kikiki.... Bukan apanya... Hati sama tak tenang... Betoilaa kata ustaz... Tilam yang empuk tu belum tentu tidurnya lena... Apakah kaitannya? Cuma bagi saya... Duit banyak belum tentu hatinya bahagia... Tahun ni... Nak shopping apa pun tak terasa.. Nak beli kasut rasa macam dah ada yang lama2 pun tak terpakai... Baju raya??... Tak buat.. Tapi dalam koleksi masih ada lagi yang tak terusik.. Anggap jalah baju raya.. Beg pulak.. Hari tu terbeli 2 beg yang sangat mahal... (Mahal laa untuk orang yang tak bopa kaya ni...)... Tak berjejas pun.. So, tak perlulah terlalu membazir... Walaupun azam tahun baru ni nak menjana simpanan kewangan lebih baik berbanding sebelumnya... Tapi rasa2nya menabung dan berbelanja sama banyak ja.. So, bila mau kaya ni? Kihkihkih.... 

No comments: